Dálniční most je ojedinělý svými rozměry, výškou nad terénem i způsobem provedení. Nosnou konstrukci tvoří dva ocelové nosníky o celkové váze 6 tisíc tun. Pilíře jsou betonové. Výška mostovky je 77 metrů, délka přemostění činí 425 m. Jsou to vlastně dva mosty vedle sebe – pro každý směr jeden. Postaven byl v letech 1972- 78.
Pňovanský most je železniční most přes přehradu Hracholusky na železniční trati z Pňovan do Bezdružic. Vznikl na základě zemského zákona o podpoře výstavby drah z roku 1892. První návrh mostu z roku 1894 počítal s vybudováním pilířů z ocelové konstrukce, ale nebyl schválen, takže současná podoba mostu vychází z druhého návrhu z roku 1897. Tvoří ho dva zděné mostní pilíře nad přehradou o výšce 44 metrů (včetně základů) a dva zemní pilíře na každé straně mostu. Nad nimi jsou tři ocelová pole, z nichž každé je 55 metrů dlouhé.
Délka mostu činí 542,91 m. Hlavní oblouk o rozpětí 379,60 m mezi pilíři (330 m mezi klouby) podpírá konstrukci, po níž vede dvouproudá silnice ve výšce 50 m nad hladinou jezera a 100 m nad dnem řeky Vltavy. Hmotnost oblouku je 3 100 t, hmotnost veškeré použité oceli pak 4 116 tun. Autory projektu byly společnosti Pragoprojekt a Hutní projekt Praha. Stavbu provedl podnik Hutní montáže Ostrava-Vítkovice
Most spojuje cestu I/63 na slovenské straně se státní cestou č.j. 1 na maďarské straně. 170 metrů po proudu je železniční most a 2,8 kilometru Alžbětin most. Most má délku 600 metrů, dva silniční pruhy, stezku a cyklostezku. Most je ocelový a nejvyšší na Dunaji. Sestává z pěti polí, z toho tři jsou nad řekou a dvě nad inundačním územím na Slovensku. Most má celkem 6 podpěr.Výška pylonu „nad niveletou po kotvení nejvýše položeného kabelu je 90,488.Celková výška nad horní rovinou základové desky stěny spodní stavby je 118,288 m“.
Most Apollo je nejnovější most v Bratislavě. Nachází se mezi Starým a Přístavním mostem. Celková délka je 835 metrů. Tento most získal prestižní ocenění Opal Awards v roce 2006 a byl nominován odborníky z Americké asociace pro technické inženýrství. Šlo o výstavbu roku 2006 na Slovensku. Stavba se uskutečňovala od roku 2002 do roku 2005. Je zajímavé, že během výstavby byla hlavní část mostu postavena na břehu Petrzalky na břehu řeky a poté několik dní rotovala loděmi do své současné polohy. Byl pojmenován po bývalé rafinerii, která se nacházela u mostu. Při stavbě se na ni lidé odkazovali jako na Most Košice, protože byl postaven jako prodloužení Košické ulice.